Այսօր ՀՀ մշակույթի նախարարությունում լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Վենետիկի 55-րդ Միջազգային Բիենալեի հայաստանյան տաղավարի համադրող Արման Գրիգորյանը և Հայաստանը բիենալեին ներկայացնող նկարիչ Արարատ Սարգսյանը ներկայացրեցին Հայաստանի մասնակցությանը վերաբերող ասպեկտներ:
Միացնել ազգայինը, հոգևորը և մոդեռնը: Սա է եղել Արարատ Սարգսյանի գաղափարը, որ նա կյանքի է կոչել «Տղա Դավթի ու աղջիկ Խանդութի հեքիաթը» նախագծում, որն էլ պատվով է ներկայացրել մեր երկիրը Վենետիկի 55-րդ Միջազգային Բիենալեին:
Արման Գրիգորյանը իր խոսքում շեշտեց, որ հայաստանյան տաղավարի ընտրության վայրը` Սուրբ Ղազար կղզու տպագրական թանգարանը, պատահական չէր. «Սուրբ Ղազար կղզուց է սկսվել հայկական մոդեռնիզմը: Դա ենք ցանկացել շեշտել տաղավարի տեղակայման վայրի ընտրությամբ», – ասաց Բիենալեի հայաստանյան տաղավարի համադրողը և փաստեց, որ այս տարի մեր երկրի մասնակցությունը ֆինանսավորվել է միայն Մշակույթի նախարարության կողմից, և իրենք կարողացել են տեղավորվել շատ փոքրիկ բյուջեի մեջ:
Արարատ Սարգսյանն էլ իր հերթին փաստեց, որ բյուջեն կարող է շատ լինել, բայց սխալ ծախսվել, ինչպես եղավ անցյալ անգամ, երբ բյուջեն 10 անգամ մեծ էր, իսկ արդյունքը` շատ ցածր. «Մենք կարողացանք փոքր գումարով երկու շաբաթ շատ լավ ներկայանալ, ինչպես նաև շատ լավ կատալոգ ունենալ: Հայաստանի տաղավարը հայտնվեց առաջապահ խմբում»: Ըստ նկարչի` նմանատիպ միջոցառումներին մասնակցելու գլխավոր կարևորությունը տեսնելն է քո արվեստը ընդհանուրի մեջ` սովորելու նորը: «Օրինակ, եթե նայեիք ԱՄՆ-ի տաղավարին, ներսում բովանդակություն չկար, բայց շատ լավ էր ներկայացված: Մատուցումը աչք էր շոյում և կարող էր շփոթեցնել: Կթվա, թե դա վատ է, բայց` ոչ: Մենք հենց դա պետք է սովորենք, որովհետև մեր ունեցածը ճիշտ ցույց տալ, մատուցել չգիտենք, մինչդեռ դա ևս կարևոր է», – ասաց Արարատ Սարգսյանը: